Csak röviden

2011 Február 12. A nap, mikor minden megváltozott...egy hirtelen döntés, egy magamnak tett ígéret: igenis,más leszek, egy jobb, mint aki addig voltam!!! Nyárra!!! És, már félúton járok a sikerem, ígéretem eléréséhez!!! Ezen a napon döntöttem el, hogy mozgásba ölöm bánatom, szomorúságom,és alakot öltök magamnak!!! És, ekkorra ért el a hév, kapott el a gépszíj, hogy igenis FUTÁS!!! És, azóta is lelkesen futok.futok.futok. Versenyeken, futó-bulikon veszek részt, és itthon, vidéki környezetben tartom be az edzéseim...inkább nagyobb, mint kisebb sikerrel!!! E blog, pedig innentől fogja tartalmazni a futásaim, mozgásaim apró örömeit!!! Üdvözölve légy Kedves Olvasó Skia (nem tudományos) Futásos világában!!! Futás ki a...

Hogy miért?

2011.06.19. 19:11 | skia86 | Szólj hozzá!

 Azért, mert imádok futni, és imádok erről írni. Ezért kezdem el külön vezetni e blogot...mert ugyan naplót írok, de egy blog mégis csak jobb. Menőbb, nagyobb:)

Egy picit szeretnék bemutatkozni. A nevem Skia, becsületes nevem inkább még nem fedem fel. Vidéken lakom, erdő-mező-patak-folyó- földút-kövesút-beton-aszfalt...minden található,mi szem-szájnak ingere, még egy kis emelkedő felfele-lefele, és még egy hegy is : A várhegy!

A futással igazából 2010 április 18.-án (a 24. születésnapom előtt egy nappal) hozott össze a sors...hogy, hol, és hogyan? Csupán egy ismerősöm kísértem el Budapestre a Városvédő futásra...mondom, mint csak kísérő, és mint néző! Nos, itt kezdődött el talán életem második legnagyobb szerelme (az első is még megvan) a futás iránti vágyam fokozódni...hazafele, már meg is vettük életem első futócipőjét (a másodikra épp a héten szeretnék szert tenni) és futóruházatom is ekkor öltődött fel rám! Azóta minden lelkesen szolgál, állja a sarat! A versenyről röviden annyit, hogy teljes átéléssel, odaadással figyeltem a többi futó-őrültet, futó-bolondot (természetesen csak jó néven venni). Izgultam mindenkiért, tapsoltam mindenkinek, szurkoltam egy emberként, és most már tudom, hogy megérte nekem akkor oda elmennem.

A tavalyi évben, összesen ha tízszer lábamra húztam szép cipőm. Sokáig csak a szekrényben porosodott, idényre már kezd szakadozni is. De idén, január elsején megtört a csend! Télen, hóban-fagyban -x fokban, jól felöltözve, a csúszós úton neki vágtunk...úgy voltunk vele, hogy az ember egész évben azt csinálja, amit az év első napján csinál. Én, ezt tanúsítani tudom, mert azóta nincs olyan hét, hogy minimum egyszer, maximum pedig többször fel ne húznám lábamra futó-cipellőm!!! És, már nem csak edzésekhez, hanem versenyekhez főleg. Eddigi évben, hozzám képest sok edzésen, és pár versenyen elért sikerrel vagyok túl...hogy hozzám képest, miért? Mert körülbelül 2001 óta nem sportoltam aktívan, és 2010 nyarán még bőven nyomta a súlyom a 100 kilót!!! Jelenleg február óta az addigi súlyomból -10 kilót vesztettem, ami nem titok, mostanra 81 kiló lett! És, ezt szeretném tovább folytatni, ezt az életmódot, és szeretném ezt már blog formájában is vezetni, hogy igenis, bebizonyítsam, mert FUTNI, MOZOGNI, SPORTOLNI JÓÓÓÓ. És, mert megéri!

A bejegyzés trackback címe:

https://futaskia.blog.hu/api/trackback/id/tr82998097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása