Csak röviden

2011 Február 12. A nap, mikor minden megváltozott...egy hirtelen döntés, egy magamnak tett ígéret: igenis,más leszek, egy jobb, mint aki addig voltam!!! Nyárra!!! És, már félúton járok a sikerem, ígéretem eléréséhez!!! Ezen a napon döntöttem el, hogy mozgásba ölöm bánatom, szomorúságom,és alakot öltök magamnak!!! És, ekkorra ért el a hév, kapott el a gépszíj, hogy igenis FUTÁS!!! És, azóta is lelkesen futok.futok.futok. Versenyeken, futó-bulikon veszek részt, és itthon, vidéki környezetben tartom be az edzéseim...inkább nagyobb, mint kisebb sikerrel!!! E blog, pedig innentől fogja tartalmazni a futásaim, mozgásaim apró örömeit!!! Üdvözölve légy Kedves Olvasó Skia (nem tudományos) Futásos világában!!! Futás ki a...

Félmaraton után...

2011.06.27. 08:11 | skia86 | Szólj hozzá!

Lefutottam, beérkeztem a célba 2 óra 16 perc 17 másodperc alatt a 2 Gödöllői Erdei Terep Félmaraton futamán 4-es rajtszámmal!

Csodálatos érzés, élmény volt.  Már a célegyenesben elkezdtem sírni, és utána már csak úgy ömlött a könny a szemeimből. Boldogságos érzés.

 Azért egy kép, az örömömről, nyakamban az érmemmel:

A bejegyzés trackback címe:

https://futaskia.blog.hu/api/trackback/id/tr793017758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása