Csak röviden

2011 Február 12. A nap, mikor minden megváltozott...egy hirtelen döntés, egy magamnak tett ígéret: igenis,más leszek, egy jobb, mint aki addig voltam!!! Nyárra!!! És, már félúton járok a sikerem, ígéretem eléréséhez!!! Ezen a napon döntöttem el, hogy mozgásba ölöm bánatom, szomorúságom,és alakot öltök magamnak!!! És, ekkorra ért el a hév, kapott el a gépszíj, hogy igenis FUTÁS!!! És, azóta is lelkesen futok.futok.futok. Versenyeken, futó-bulikon veszek részt, és itthon, vidéki környezetben tartom be az edzéseim...inkább nagyobb, mint kisebb sikerrel!!! E blog, pedig innentől fogja tartalmazni a futásaim, mozgásaim apró örömeit!!! Üdvözölve légy Kedves Olvasó Skia (nem tudományos) Futásos világában!!! Futás ki a...

Hogy hol tartok most?

2011.06.20. 21:47 | skia86 | Szólj hozzá!

A mai nap legőrültebb dolga volt a következő:

  1. Végy egy ollót, és végy egy láthatósági mellényt
  2. Vágj a mellény aljából egy csíkot, ezt pedig vágjuk ketté, hogy...
  3. Jusson mindkét lábra belőle, a rendőr-bácsik miatt.
  4. Majd induljunk neki, természetesen otthon eszkábált láthatósági csíkkal a bokánkon (ami ugyan nem tépőzáras, hanem csomóra kötött) a szomszédvári faluba.
  5. Természetesen a fülünkben a mai legjobb TOP UK 40 zenével.
  6. És, fussunk örömmel...aszfalton...1:44:36 alatt 16.4 km-t!!!

Eddigi leghosszabb futásom, leghosszabb edzésem, 6:22-es ezredekkel!!! Tökéletesnek mondhatom. 

Edzés adatok: 2011.06.20 18:55

Avg Hr: 144

Max Hr: 152

Avg Cal: 760

Max Cal: 810

In Zone: 6:29 (smile)

Tot Cal: 1327

Tot Fat: 47.9

Futás közben azon gondolkodtam, hogy be kell szerezzek egy kis községi pólót, ahol lakom, hogy büszkén viselve végigfussam a hétvégi versenyt...

És, hogy miért? Mert hétvégén lesz életem első félmaratonja. Hogy hol? Gödöllői Erdei Terep Félmaraton :

Már a szemem előtt láttam magam, ahogy elrajtolok majd, futok a dimbes-dombos erdőben, míg végül lehet, hogy sírva ugyan, de az örömtől-boldogságtól célba érek!

Máriabesnyői Kegytemplom -- Babatpuszta -- Szentlélek-tető -- Kiskomlós -- Boncsok-hegy -- Máriabesnyői Kegytemplom.

Verseny térkép
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Természetesen szint különbségbe bővelkedik rendesen :
Szint
 
 
 
De nem félek tőle, mert eldöntöttem, hogy ha négykézláb, utolsónak is érek be a célba, akkor is megcsinálom, akkor is lefutom!!! Mert minden fejben dől el (persze fontos az edzettség is) és ha Én valamit nagyon akarok, azt nagyon-nagyon meg is valósítóm!!! Mert, Én egy ilyen lány vagyok...erőteljes, akaratos, makacs!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://futaskia.blog.hu/api/trackback/id/tr343001448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása