Csak röviden

2011 Február 12. A nap, mikor minden megváltozott...egy hirtelen döntés, egy magamnak tett ígéret: igenis,más leszek, egy jobb, mint aki addig voltam!!! Nyárra!!! És, már félúton járok a sikerem, ígéretem eléréséhez!!! Ezen a napon döntöttem el, hogy mozgásba ölöm bánatom, szomorúságom,és alakot öltök magamnak!!! És, ekkorra ért el a hév, kapott el a gépszíj, hogy igenis FUTÁS!!! És, azóta is lelkesen futok.futok.futok. Versenyeken, futó-bulikon veszek részt, és itthon, vidéki környezetben tartom be az edzéseim...inkább nagyobb, mint kisebb sikerrel!!! E blog, pedig innentől fogja tartalmazni a futásaim, mozgásaim apró örömeit!!! Üdvözölve légy Kedves Olvasó Skia (nem tudományos) Futásos világában!!! Futás ki a...

Melegben futásom

2011.07.06. 09:29 | skia86 | Szólj hozzá!

első felvonás;

Tegnap fogtam magam, és délután 4-kor (direkt) elindultam egy 10 kilométeres körre. Hogy miért direkt? Azért, mert hétvégén (vasárnap) megyek a tatai tókerülő maratonra (6 fős váltóba) és állítólagosan nagyon-nagyon meleg lesz, azaz: 

A folytatásban egyre erőteljesebb melegedésre számíthatunk, a hétvégére igazi kánikulaígérkezik, helyenként 35 °C közelébe kúszhat a hőmérő higanyszála. Zápor, zivatar csak elszórtan alakulhat ki. (ÉLJEN!!!)

Még úgysem futottam soha kánikulában. Hát,most pont eljött ennek is az ideje. Már nagyon várom. 

Visszatérve a tegnapi futásomra, amit előző nap biciklivel felfedeztem (és majdnem óriásit estem...de, ez már más téma) ugyan nem annyira tetszett bicikliről, de futva már egészen más feeling-e van. Íme a térkép arról a 10-es körről, ami kirajzolódva 8-asnak látszódik:) Elég érdekes 8-as, de én egyből ezt láttam meg.

 

 Már, rögtön a házunktól nekikezdtem futni, végig a Nóra úton, majd megérkeztem a határba, a mocsárba, ami eső után tiszta saras. Hát,most inkább tiszta szikár volt...esőnek, sárnak nyoma sem volt. Végig az üdülő mellett, egészen a patakig, majd most nem a Várhegy felé vettem az utam, hanem a patak mellett, egészen fel a szőlőkig mentem, mentem, mentem...keresztül a műúton, el a faiskola mellett, és innentől jött az új, futásilag még felfedezetlen rész...árnyék minimális, futás a tűző napon. Keresztül egy aratáson is... a közepesen fújó szélnek köszönhetően az arcomban landolt pár porszemcse a learatott búza tábláiból. Kiérve a műútra, már úgy éreztem, mintha lelassultam volna, de a futásom tempója nem ezt mutatta. Végig, megállás nélkül megcsináltam, mint minden ilyen futásom...ezeket már bírnom kell!

Hazaérve, tükörbe néztem, és láttam, hogy rákvörös a fejem, és izzadok, mint egy ló. A nap jól megkapott e 1 órában. 

2011.07.05 (16:15) KEDD

Edzés típusa: Terepfutás (80 % földes, homokos rész, 20 % aszfalton)

Edzésmunka ideje: 55:50

Megtett távolság: 10 km

Edzés sebessége: 10.75 km/h

Edzés tempója: 5:35p/km

Maximum pulzus: 173 bpm

Átlag pulzus: 159 bpm

Elégetett kalória: 876 kcal

Az adatok az edzésonline edzésnaplómból kerülnek fel ide is...és,még sok már helyre!

A bejegyzés trackback címe:

https://futaskia.blog.hu/api/trackback/id/tr913043562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása