Csak röviden

2011 Február 12. A nap, mikor minden megváltozott...egy hirtelen döntés, egy magamnak tett ígéret: igenis,más leszek, egy jobb, mint aki addig voltam!!! Nyárra!!! És, már félúton járok a sikerem, ígéretem eléréséhez!!! Ezen a napon döntöttem el, hogy mozgásba ölöm bánatom, szomorúságom,és alakot öltök magamnak!!! És, ekkorra ért el a hév, kapott el a gépszíj, hogy igenis FUTÁS!!! És, azóta is lelkesen futok.futok.futok. Versenyeken, futó-bulikon veszek részt, és itthon, vidéki környezetben tartom be az edzéseim...inkább nagyobb, mint kisebb sikerrel!!! E blog, pedig innentől fogja tartalmazni a futásaim, mozgásaim apró örömeit!!! Üdvözölve légy Kedves Olvasó Skia (nem tudományos) Futásos világában!!! Futás ki a...

Rég írtam...

2012.06.27. 20:38 | skia86 | 2 komment

de a héten nagyon sokat gondoltam e blogra. Ha tudom írni az edzésnaplóm, akkor már egy blogot is mért ne írhatná(k)m tovább! Hát, akkor tessék-lássék...magamnak, de írom a nem tudományos futó gondolataim/edzéseim/tapasztalataim.

Azóta gazdagabb lettem már egy Maratoni táv (sőt, több is...) lefutásával! 44 km; 4:30:51. Kezdésnek nem is rossz!

És, a hétvégén megyek a III. gödöllői Erdei Terepfélmaratonra...tavaly pontosan ez volt életem első félmaratonja, ötszáz egynéhány méternyi szintkülönbséggel...nem volt rossz választás, elsőre!

De addig is még lesz egy hajnali kocogás, holnap reggel 5 órakor vár a természet.

A bejegyzés trackback címe:

https://futaskia.blog.hu/api/trackback/id/tr144615491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skia86 2012.07.09. 07:22:27

@Bozót: Próbálkozom legalábbis vele...elkezdtem, majd abba hagytam...majd most ismét megfordult a gondolataimban...de azóta, látod?!?!
Én ehhez hülye vagyok:D
süti beállítások módosítása