Csak röviden

2011 Február 12. A nap, mikor minden megváltozott...egy hirtelen döntés, egy magamnak tett ígéret: igenis,más leszek, egy jobb, mint aki addig voltam!!! Nyárra!!! És, már félúton járok a sikerem, ígéretem eléréséhez!!! Ezen a napon döntöttem el, hogy mozgásba ölöm bánatom, szomorúságom,és alakot öltök magamnak!!! És, ekkorra ért el a hév, kapott el a gépszíj, hogy igenis FUTÁS!!! És, azóta is lelkesen futok.futok.futok. Versenyeken, futó-bulikon veszek részt, és itthon, vidéki környezetben tartom be az edzéseim...inkább nagyobb, mint kisebb sikerrel!!! E blog, pedig innentől fogja tartalmazni a futásaim, mozgásaim apró örömeit!!! Üdvözölve légy Kedves Olvasó Skia (nem tudományos) Futásos világában!!! Futás ki a...

Még élek...

2011.09.25. 07:41 | skia86 | Szólj hozzá!

és virulok. Igaz, a futással, és a mozgással a héten hadilábon álltam...de ez pont jó volt arra, hogy megtudjam...futás, és aerobik (mert, már ezt is elkezdtem) nélkül egy hét az életemben igen nagy felfordulást tud okozni!

Így, hát tegnap (azaz szombaton) volt a héten az első igazán aktív sportolásos napom. 90 perc teljes alakreformos átmozgatás Réka barátnőmmel, majdan 1óra10perc futás a kutyámmal, és az unokanővéremmel! Mindkettő istenien esett...ez kell nekem! Csak az időm is engedné mindig...pedig, mindig is azon az elven voltam, hogy mindenkinek arra van ideje, amire akar!! Hát, most én is beleestem...nem volt időm, sajnos!

De, újult erővel vetem magam bele a futásba,és egyéb mozgásformákba. És, szeretném erről folyamatosan vezetni a blogot is:)

Egyébként, lefutottam életem második félmaratonkát - Jászberényben - 1:51 alatt:):):) 

A bejegyzés trackback címe:

https://futaskia.blog.hu/api/trackback/id/tr63254378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása