Csak röviden

2011 Február 12. A nap, mikor minden megváltozott...egy hirtelen döntés, egy magamnak tett ígéret: igenis,más leszek, egy jobb, mint aki addig voltam!!! Nyárra!!! És, már félúton járok a sikerem, ígéretem eléréséhez!!! Ezen a napon döntöttem el, hogy mozgásba ölöm bánatom, szomorúságom,és alakot öltök magamnak!!! És, ekkorra ért el a hév, kapott el a gépszíj, hogy igenis FUTÁS!!! És, azóta is lelkesen futok.futok.futok. Versenyeken, futó-bulikon veszek részt, és itthon, vidéki környezetben tartom be az edzéseim...inkább nagyobb, mint kisebb sikerrel!!! E blog, pedig innentől fogja tartalmazni a futásaim, mozgásaim apró örömeit!!! Üdvözölve légy Kedves Olvasó Skia (nem tudományos) Futásos világában!!! Futás ki a...

Nem, nem...

2011.07.03. 07:58 | skia86 | Szólj hozzá!

ennyi időre van/volt szükségem a félmaraton utáni regenerálódásra!!! Csak,  4 napig internet hiánnyal küszködtem...de megoldódott, és most már folyamatosan vezetem a blogom is!

Szóval, a félmaratoni bejegyzésem ugyan rövidre, de tömörre sikerült...azt hiszem minden fontosabb, illetve a leglényegesebb információt leírtam. SIKERÜLT, és soha sem felejtem el.

Azóta, már túl vagyok 3 újabb edzésen, melyeket most ide részletesen felírok, aztán ha az időm engedi a többiről mind külön bejegyzést fogok készíteni a közeljövőben!

JA, és legfontosabb...megvásároltam életem második, de első legszuperebb futócipőjét...természetesen szülői támogatással, mert én ezt magam nem bírtam volna...és, akkor a kép:

  1. Semleges profilú futócipő rendszeres edzéshez, hajlékony és dinamikus terméket kereső futóknak!
  2. Teljes SpEVA talp: ütéscsillapítás és izomfeszesítés, GEL a saroknál. 
  3. Lendület: SpEVAŸ talp: EVA és gumi a dinamikus ellépésekhez és az ellenállósághoz. 
  4. Ütéscsillapítás: SpEVA talp és GEL sarok: ütéscsillapítás és tartósság. 
  5. Tartás: Trusstic merevítő a láb középső részén: stabilizálja a lábtartást. 
  6. Könnyű súly: 320g. 
  7. A talp gördülése: normál lábtartású futóknak. 

Neve is van már, a mérete miatt: Tutajos Marci. Az eddigi cipőm 41-es volt, ugyan a 41-es lábamra...jelenleg ez 44-es:):) Állítólag profi futócipő boltban vettem (és tényleg) ahol tudják, hogy milyen cipő kell az én nagy tappancsomra (férfi).

 

És, akkor most jöjjenek az eddigi futásaim/edzéseim...ugyebár az agusztus 28.-ai Zagyvamenti Félmaraton előkészületeiben:

2011.06.27 (HÉTFŐ)

Edzésmunka ideje: 45:58

Megtett távolság: 7 km

Edzés sebessége: 9.14 km/h

Edzés tempója: 6:34 p/km

Maximum pulzus: 153 bpm

Átlag pulzus: 137

A futásról készített térképes felvételem:

Ez a nap volt a 8 hetes felkészülés első napja...így egy nap pihenéssel a félmaraton után. Nem mondanám rossz teljesítménynek, sőőőt. Első közös futásunk az új cipőmmel, ezért picit többnek is sikerült,mint az edzéstervben meg van írva (és, mindig is többet futok,mint ami az edzéstervben meg van írva...nem bírok magammal:()

Következő edzésem:

2011.06.29 (SZERDA)

Edzésmunka ideje: 52:23

Megtett távolság: 8,6 km

Edzés sebessége: 9.85 km/h

Edzés tempója: 6:05 p/km

Maximum pulzus: 181 bpm

Átlag pulzus: 148 bpm

 Ugyebár, a második közös újcipős futás (tovább,már nem számolom...egymáshoz nőttünk, így csak futás lesz a futás). Ebben az edzésben, már voltak szakaszok, amikor is a pulzusom picit megnyomattam (mondtam, hogy nem tudományosan írok) felpumpáltam, egészen 180-ig is...tehát gyorsabban futottam. Azt hiszem 5 ilyen szakasz volt, de nem tartott tovább 1 percnél sem...lesz olyan is remélhetőleg, amikor majd 2 percet fogok futni nagyobb iramban. iramjáték...igen,lehet ez lehet a szakszerű neve (de,kit is érdekel? mert én a magam futásairól írok)

Kép:

 

És, akkor a tegnapi futásom, már egy következő bejegyzésben, de addig is... megcsinálom szépen egy táblázatban a 8 hetes edzéstervem...

A bejegyzés trackback címe:

https://futaskia.blog.hu/api/trackback/id/tr473033978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása